Termeni si conditii

Termeni si conditii

Conditiile de utilizare se refera exclusiv la site-ul www.tbicredit.ro.
Daca nu sunteti de acord cu conditiile de utilizare a site-ului, va rugam nu utilizati acest site.
Continutul site-ului www.tbicredit.ro nu poate fi reprodus, modificat, transferat, distribuit, republicat, copiat sau transmis in orice forma fara permisiunea anterioara scrisa a TBI Credit. Materialele publicate si continutul www.tbicredit.ro pot fi utilizate in scop personal, dar se interzice comercializarea acestora.
TBI Credit nu este responsabil pentru prejudiciile aduse prin folosirea neautorizata a informatiilor de pe www.tbicredit.ro. TBI Credit isi rezerva dreptul de a face modificari in materialele si continutul www.tbicredit.ro in functie de schimbarile ce au loc cu privire la actiunile si proiectele desfasurate.
TBI Credit isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul si structura site-ului fara preaviz.

 

POLITICA NOASTRĂ DE CONFIDENTIALITATE


Noi, TBI Credit, parte a TBIF Financial Services ("Banca", "Noi", "Noastră" sau "Noi") respectăm confidențialitatea datelor dvs. și ne angajăm să aveți dreptul la prelucrarea și protejarea legală a informațiilor dvs. personale. Politica de Confidențialitate e menită să vă ofere o explicație clară despre modul în care folosim datele dvs. personale sau orice alte date pe care le putem colecta de la dvs.

 

Puteți fi siguri că protejăm informațiile pe care le colectăm. Prin utilizarea site-urilor, produselor sau serviciilor noastre, acceptați colectarea, folosirea și permisiunea de a avea acces la datele dvs., în conformitate cu această Politică de Confidențialitate.

 

Vă rugăm să vizitați http://www.tbibank.bg sau http://www.tbibank.ro pentru mai multe informații despre noi.

Politica de confidențialitate este revizuită și actualizată periodic. Cel mai recent, ne-am schimbat Politica de Confidențialitate pe 28 februarie 2018. Pentru mai multe informații, consultați arhiva noastră.

 

DE CE COLECTĂM DATELE DVS.?

 

Folosim datele pe care le colectăm pentru a vă oferi servicii și pentru a îmbunătăți produsele și serviciile noastre; să vă ajutăm prin trimiterea de notificări, oferte și promoții; pentru a proteja drepturile și interesele noastre, precum și pe cele ale terților și pentru a respecta cerințele legislației in vigoare.

 

 

Noi folosim informațiile dvs. pentru a:

 

Colectăm datele dvs. personale într-un mod legitim și motivat în conformitate cu cadrul legal aplicabil, și anume:

 

 

 

CUM COLECTĂM DATELEDVS.?

 

Colectăm informațiile în trei moduri:

 

  1. Când ne oferiți informații, de exemplu, prin prezența dvs. directă, prin completarea aplicațiilor noastre (inclusiv partenerii și agenții noștri), pe site-urile noastre web, rețelele sociale, poștă electronică, e-mail, telefon, chat live sau în orice alt mod,
  2. Automat, atunci când utilizați site-urile sau produsele noastre și
  3. Atunci când sunt furnizate de terți, de exemplu, registrele de credit, alte companii din grupul nostru sau prin parteneri

 

O mare parte din colectarea noastră automată de date se face prin utilizarea cookie-urilor, a semnalelor de urmărire sau a altor tehnologii similare. Pentru mai multe informații, consultați politica privind cookie-urile și cea de urmărire.

 

CE INFORMAȚII PRIMIM DE LA DVS.?

 

Datele pot fi colectate și prelucrate în timp ce utilizați site-urile web, aplicațiile mobile sau utilizând serviciile noastre sau atunci când comunicați cu noi prin alte mijloace. Putem colecta informații cum ar fi numele, identitatea, data nașterii, sexul, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon, datele despre ocupația dvs., adresa IP, identitatea dispozitivului dvs.,informații despre locație, informații financiare și de facturare, inclusiv detalii despre obligațiile dvs. etc.:

 

1. Informații furnizate de dvs.:

 

Putem colecta toate informațiile pe care ni le furnizați:

 

 

Informațiile pe care ni le furnizați pot include: numele dvs. (numele, prenumele), identitatea (codul numeric personal), adresa, adresa de e-mail și numărul de telefon, data nașterii, sexul, starea civilă, numărul copiilor minori, numărul de telefon de la serviciu, veniturile și costurile lunare, informațiile financiare și datele cardului de credit, numărul contului bancar, tranzacțiile cu cont bancar, descrierea personală, înregistrarea vocii (apelurile primite și cele trimise), fotografia sau imaginea, copiasemnăturii pe un document și orice alte informații alegeți să ne furnizați.

 

Vom înregistra, vom stoca și vom putea folosi informațiile pe care ni le furnizați în modurile de mai sus. De asemenea, este posibil să înregistrăm comunicarea prin telefon.

 

2. Informațiile pe care le colectăm în mod automat:

 

Ori de câte ori vizitați site-ul nostru sau utilizați aplicațiile noastre mobile, putem colecta automat următoarele informații:

 

 

Consultați, de asemenea, secțiunea "CUM COLECTĂM DATELE DVS.?"

 

3. Informații pe care le primim de la terțe părți.

 

Putem solicita informații despre dvs. de la terți, cum ar fi alte companii din grupul nostru sau birouri de credit. Facem acest lucru în conformitate cu Regulamentul nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personalși libera circulație a acestor dateal Parlamentului European și al Consiliului European și, când este necesar, cu consimțământul dvs. prealabil. Este posibil să primim informații de la următoarele părți terțe în următoarele moduri:

 

- să căutăm informații despre dvs., bonitatea dvs., situația financiară, datoriile actuale și datoriile din trecut, angajarea în registrele relevante (inclusiv registrele care conțin informații despre venituri, istoricul creditelor, datorii către terți, adresele, actele de identitate invalide, spălarea banilor și terorismul finanțare și persoane fizice reprezentate), agenții, instituții financiare, alte companii din grupul nostru și alte părți terțe și surse disponibile publicului;

- obținem informațiile pe care le furnizați intermediarilor de credite și partenerilor de afaceri atunci când solicitați servicii;

- primim informații de la bănci, instituții financiare și de plată cu privire la plățile dvs. către noi.

 

 

Cât timp păstrăm datele dvs.?

 

Putem păstra informațiile dvs. personale pentru o anumită perioadă de timp după ce ați încetat să mai fiți client, pentru a ne garanta interesele noastre legitime în caz de litigii sau conform legii. În mod normal, păstrăm datele dvs. personale în intervalul de timp necesar, luând în considerare scopurile pentru care au fost colectate; în primul rând pentru a ne îndeplini relațiile contractuale cu dvs., pentru a ne exersa interesele legitime sau pentru a respecta termenele limită de depozitare prevăzute în mod legal.

 

 

ÎȚI DISTRIBUIM DATELE?

 

Putem distribui datele dvs. pentru a vă oferi servicii sau pentru a dezvolta altele noi; pentru a verifica bonitatea și a evalua riscurile; în scopul colectării datoriilor; când vindem toată sau o parte a afacerii noastre și respectăm legile și reglementările relevante etc.

 

Putem distribui datele personale altor companii din grupul TBI Bank EAD și / sau 4 Finance în scopuri administrative interne.

 

Este posibil să partajăm datele dvs. cu alte companii din Grupul TBI Bank și / sau 4 Finance și anumite terțe părți pentru a îndeplini angajamentele asumate în cadrul contractelor încheiate cu dvs. și în celelalte scopuri descrise în această Politică. În special, putem furniza datele dvs. personale companiilor și persoanelor care:

 

De asemenea, putem furniza datele dvs. personale unor terțe părți în următoarele cazuri:

 

Putem divulga datele dvs. personale altor companii din Grupul TBI Bank EAD și / sau 4 Finance care vă pot furniza diverse servicii în numele nostru.În orice caz, vă vom anunța în prealabil și, dacă este necesar, conform cadrului de reglementare aplicabil, vom solicita consimțământul dumneavoastră prealabil pentru astfel de situații.

 

Atunci când vă transferăm datele, ne angajăm să ne asigurăm că destinatarul respectă aceleași reguli de securitate, stocare și manipulare a datelor personale ca și noi. În acest scop, vom semna contracte corespunzătoare cu destinatarii datelor, care vor asigura toate măsurile rezonabile pentru a vă proteja datele.

 

Datele dvs. personale pot fi prelucrate, stocate și transmise unor terțe părți în modul și în scopul prevăzut în această Politică de Confidențialitate, în contractul încheiat între dvs. și noi și în consimțământul pe care ni-l acordați periodic.

 

Datele pe care le colectăm pentru dvs. pot fi de asemenea utilizate pentru procesarea (inclusiv stocarea) în afara țării noastre sau a Spațiului Economic European. Informațiile pe care le transferăm pot fi partajate cu furnizorii noștri de servicii. Acestea pot include procese precum procesarea plăților, analiza datelor (inclusiv controale de fraudă, riscuri și controale de credit), colectarea de date pentru utilizarea site-urilor și serviciilor noastre în scopuri publicitare (inclusiv anunțuri bazate pe comportament online) sau oferirea de asistență pentru serviciile sau produsele dvs. În astfel de cazuri, luăm toate măsurile rezonabile pentru a asigura securitatea datelor dvs. personale în conformitate cu această Politică de Confidențialitate și cu actele de reglementare aplicabile. De exemplu, folosim acordul cu clauzele standard al Comisiei Europene, Programul UE-SUA pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal și autorizațiile autorităților relevante pentru protecția datelor pentru a vă asigura că datele dvs. sunt sigure.

 

 

CE DREPTURI AVEȚI CU DATELE DVS. PE CARE LE COLECTĂM?

 

Aveți dreptul să întrebați de datele personale pe care le procesăm pentru dvs., scopul și natura prelucrării și să vă furnizăm informații cu privire la cei cu care le partajăm (cu excepția cazului în care dezvăluirea acestor informații este interzisă prin lege). Puteți solicita o copie a informațiilor pe care le procesăm pentru a verifica informațiile pe care le avem despre dvs. Copia poate fi solicitată gratuit.

 

Puteți solicita să actualizăm, să corectăm sau să ștergem datele dvs. personale în orice moment (în măsura permisă de legislația aplicabilă și dacă acest lucru nu afectează serviciile pe care vi le furnizăm). Rețineți că putem respinge interogările care reprezintă un risc pentru confidențialitatea altor persoane ale căror date le stocăm sau care sunt nerezonabile, repetitive sau care ar necesita eforturi disproporționate. Cu toate acestea, suntem supuși anumitor obligații legale care ne împiedică să ștergem cu promptitudine informațiile dvs. personale. Astfel de obligații decurg din legile privind măsurile de combatere a spălării banilor, legile fiscale, legile privind drepturile consumatorilor. În orice caz, în cazul în care nu vă putem îndeplini solicitarea privind informațiile personale, vă vom notifica în timp util.

 

Trebuie să ne informați în cazul în care există o schimbare a datelor pe care ni le-ați furnizat în procesul de încheiere a contractului sau în cooperarea noastră viitoare și dacă sunteți convins că datele dvs. personale pe care le prelucram sunt inexacte.

 

Puteți să vă dezactivați (sau să vă dezabonați) de la primirea buletinelor informative, a buletinelor informative, a mesajelor SMS sau a altor informații promoționale similare în orice moment în profilul dvs. pe site-ul nostru sau contactându-ne. În plus, în partea de jos a oricărui e-mail cu un mesaj comercial, vom oferi un link pentru a renunța la primirea promoțiilor noastre. Rețineți că mesajele noastre pot conține informații importante sau utile despre produsele pe care le utilizați, reduceri sau alte oferte utile.

 

Lucrăm intens pentru a vă proteja datele personale și a securiza spațiul de stocare. Cu toate acestea, dacă considerați că v-am încălcat drepturile, contactați-ne pentru a rezolva problema. De asemenea, aveți dreptul de a vă plânge autorității de protecție a datelor. O listă a autorităților UE pentru protecția datelor și informații de contact pot fi găsite aici.

 

LUĂM DECIZII AUTOMATE DESPRE DUMNEAVOASTRA?

 

Pentru a procesa rapid cererea dvs. de credit, putem face evaluarea automată a bonității și a riscurilor, ca să decidem dacă vă oferim un împrumut și pentru a determina suma maximă. Evaluarea automată se bazează pe datele și informațiile pe care le furnizați, care sunt analizate printr-un algoritm specializat. În anumite cazuri, împreună cu analiza algoritmului, cererea dvs. va fi revizuită de către angajații noștri.

În cazul unei decizii complet automatizate, aveți dreptul să vă opuneți deciziei și să solicitați revizuirea acesteia prin intervenție umană.

 

CE SCHIMBĂRI S-AU PRODUS?

 

Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând această Politică de Confidențialitate, specificând data la care a avut loc cea mai recentă actualizare a politicii de confidențialitate. Dacă s-au produs schimbări semnificative, ne vom concentra asupra lor și vom încerca să vă avertizăm direct atunci când este posibil. De asemenea, vom păstra într-o arhivă versiunile anterioare ale acestei Politici de Confidențialitate, astfel încât să le puteți vizualiza.

Urmați acest link pentru a accesa versiunile anterioare ale Politicii de Confidențialitate.

 

CUM LUAȚI LEGĂTURA CU NOI?

 

Nu ezitați să ne contactați pentru orice întrebări, solicitări sau comentarii pe care le aveți despre Politica noastră de Confidențialitate sau despre modul în care procesăm informațiile dvs. personale. Orice comunicare este binevenită la adresa de e-mail privacy@tbibank.bg.

 

De asemenea, ne puteți contacta prin poștă la:

Departamentul de Reclamații

TBI Bank EAD

1421 Sofia

Ул. 52-54 Dimitar Hadjikotsev

Bulgaria

 

De asemenea, puteți contacta responsabilul cu protecția datelor la nivel de grup, scriind la adresa de e-mail Group_Compliance@tbibank.bg.

 

TBI Bank EAD, UIC 131134023, cu sediul și adresa în Sofia, Str. Dimitar Hadjikotsev nr. 52-54, este administratorul datelor personale primite prin utilizarea site-urilor noastre, precum și a produselor și serviciilor noastre. TBI Bank EAD este înregistrată la Comisia Bulgară pentru Protecția Datelor cu Caracter personal sub autorizația nr. 0008057/20.10.2006.

Vizitați http://www.tbibank.bg pentru mai multe informații despre TBI Bank EAD și companiile sale.

 

 

CE AR TREBUI SĂ MAI ȘTIȚI?

 

Site-urile și aplicațiile noastre pot conține linkuri către site-uri ale unor terțe părți. Aceste site-uri au propriile politici de confidențialitate. Dacă vizitați aceste site-uri, sunteți supus politicilor lor.

 

 

-----------

 

TBI CREDIT IFN S.A.

Institutie financiara nebancara inregistrata
sub nr. RG-PJR-41-110014/03.03.2017

Prelucrare de date cu caracter personal
inregistrata la ANSPDCP sub nr. 1711

Str. Putul lui Zamfir 8-12, et.2,
sector 1, Bucuresti, Romania
J40/15329/2003
RO15901855

Tel: + 40 21 231 89 44, + 40 021 231 89 43, + 40 021 231 89 41
Fax: + 40 021 23189 55

 

 

 

Acest site foloseste cookies. Prin apasarea butonului OK, sau continuarea navigarii pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookies. Puteti modifica oricand optiunile privind cookies. Citeste mai mult