Retea de sedii TBI Credit
Harta
Click pe harta pentru
a localiza una dintre
sucursalele TBI Credit

Lista joburilor disponibile

CONSILIER VANZARI

(Constanta, Braila, Brasov, Ploiesti, Sibiu, Bucuresti, Pitesti, Targoviste, Alexandria, Valcea, Craiova, Slatina, Tg. Jiu, Drobeta, Tg. Mures, Oradea, Arad, Zalau, Simleu, Bacau, Barlad, Targu Neamt, Galati, Husi)

 

  • Serios si sa inspire incredere potentialilor clienti;
  • Vesel si optimist, increzator in fortele lui si dornic sa invete lucruri noi;
  • Sa aiba macar studii medii, studiile superioare vor fi apreciate;
  • Sa aiba o experienta cat de mica in vanzari.

 

Descrierea jobului

  • Promoveaza produsele companiei in vederea realizarii targetului de vanzari;
  • Desfasoara activitate de marketare pe teren conform programului de activitate al echipei;
  • Desfasoara activitati de promovare a produselor companiei la punctele de lucru ale marilor angajatori in ideea gasirii de potentiali clienti;
  • Ofera support clientilor in vederea completarii aplicatiilor de credit;
  • Semneaza impreuna cu clientii contractele de credit;
  • Pastreaza relatia cu clientii din portofoliu.


Oferim:

  • O echipa puternica, cu realizari deosebite;
  • Pachet salarial care contine pe langa salariu fix comisioane si prime lunare;

OFITER CREDITE

(Ploiești, Oradea, Brăila, Slobozia, Bacău, Călărași, Roman, Sfântu Gheorghe, Tecuci, Adjud, București, Buzău)

 

Responsabilitati:

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu angajatii partenerilor din locatia in care activezi
  • Conversia potențialilor clienți/vizitatori în clienți TBI Credit
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei

 

Cerintele postului:

  • Studii superioare finalizate sau in curs
  • Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj)
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows)
  • Atenție la detalii
  • Abilități foarte bune de comunicare si  relaționare
  • Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea
  • Gândire strategica pe termen scurt si lung
  • Flexibilitate și adaptabilitate
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat
  • Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar

CITY MANAGER

(Brașov, Pitești, Brăila, Arad, Slobozia, Târgu Jiu, Bacău, Călărași, Deva, Sfântu Gheorghe, Giurgiu, Petroșani, Baia Mare, Alexandria, Tecuci, Sânnicolau Mare, Adjud, București, Buzău)

 

Principalele responsabilitati

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliu
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti
  • Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocat

 

Profilul candidatului

  • Studii superioare finalizate
  • Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows)
  • Atenție la detalii
  • Abilități foarte bune de comunicare si relaționare
  • Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea
  • Gândire strategica pe termen scurt si lung
  • Flexibilitate și adaptabilitate
  • Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.

PRODUCT DESIGN SPECIALIST

  • Bachelor’s degree;
  • Minimum 3 years of experience in a similar position in financial industry (Bank/IFN)
  • Excellent communication skills (verbal and written);
  • Fluent in English;
  • Advanced spreadsheet and numerical analysis skills (MS Excel);
  • Ability to write and deliver marketing and training materials (MS PowerPoint);
  • Project management skills and analytical thinking
  • Time management abilities and problem solving skills
  • Attentive to details, proven ability to handle work under pressure and tight deadlines;

 

Descrierea jobului

  • Master competition monitoring, market & consumer understanding
  • Be responsible for product range development (new products based on continuous market analysis);
  • Manage in-life product performance versus budgeted KPIs and initial assumptions
  • Project management of all product integration/launches/changes
  • Manage existing product portfolio and constant deliver improvement solutions
  • Create product specification documentation together with business requirements for the new developments
  • Implements and configures in the IT system all product changes
  • Responsible for UAT of the new products and accurate implementation
  • Coordinate and build strong working relationships with various internal organizations/departments
  • Responsible for the development, training, and communication of new products/product changes
  • Provide support for other departmental projects when needed
  • Proposes, analyses and build specific loyalty products for targeted customers;
  • Builds financial estimations and predictions on new and existing products compared to budgeted KPIs;

PRODUCT MANAGER – CURRENT ACCOUNTS AND CARDS

An exciting opportunity has arisen within the Payment Services & Cards Business team in TBI Bank. This Product Manager role has accountability for managing the current accounts including the cards attached to them. This means ensuring the business reaches and exceeds its financial plan for TBI Bank.

  • Understanding of basic product financials and process concepts
  • Good analytical skills, ability to work in multi-project, multi tasking environment
  • Good communication skills (verbal and written) in English and excellent presentation skills
  • High level of accuracy, initiative and creative problem solving
  • Follow-up skills
  • University or College degree in economics/business/finance
  • Minimum 2 years banking experience

 

Descrierea jobului

  • Delivering the targets for the business, including forecasting, regular monitoring of performance, analysis of the key underlying financial drivers.
  • Identifying any issues in the financial plan and implementing initiatives to address any areas of under performance.
  • Managing the technical structure of our current account products to ensure our products continue to work in the way we and our customers expect them to, and that any changes we make are implemented effectively.
  • Supporting development of our credit card product to ensure it continues to provide a competitive advantage for the Group.
  • Contributing to defining the overall strategy for the Current Accounts Product & Card products (debit & credit).
  • Working with key stakeholders (e.g., marketing, customer engagement team, finance, IT, credit risk, other product areas), and with our channels (telephone banking, the branch network, internet) to make sure we deliver all of the above as efficiently as possible.

OFITER RELATII CLIENTI

Daca esti pasionat de comunicare, iti place sa asculti si sa oferi suport, o cariera in Call Center te va ajuta sa iti dezvolti abilitatiile dar si sa oferi clientilor nostri o experienta excelenta.

 

Responsabilitati

Rolul central este de interactiona si de a rezolva solicitarile clientilor nostri prin:

 

  • Preluarea apelurilor telefonice/solicitarilor primite pe e-mail
  • Furnizarea de informatii clientilor cu privire la produsele institutiei
  • Efectuarea de operatiuni in sistem conform solicitarilor inregistrate
  • Urmarirea demersurilor necesare pentru solutionarea solicitarilor clientilor
  • Adresarea catre clienti intr-un mod profesionist

 

 

Cerintele postului

 

  • Studii superioare finalizate sau in curs (reprezinta un avantaj)
  • Experiență în customer service sau in domeniul financiar bancar (reprezinta un avantaj)
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows) – nivel mediu
  • Entuziasm si atitudine pozitiva
  • Abilitati foarte bune de  comunicare,persoana calma orientata spre client
  • Gestionarea corecta a situatiilor printr-o atitudine cooperanta si o gandire pozitiva
  • Flexibilitate și adaptabilitate
  • Dorinta de invatare si dezvoltare profesionala

 

 

Beneficiile pe care ti le oferim

 

  • Training specializat si sesiuni periodice de refresh si coaching
  • Mediu de lucru placut cu oameni tineri, creativi si dinamici
  • Pachet salarial competitiv ce include salariu fix si schema de bonusare atractiva

 

 

Cautam oameni pasionati care sa ni se alature, dornici de a activa intr-un mediu placut si provocator,  intr-o echipa alaturi de care oferim oportunitatea de invatare si de dezvoltare .

Astfel daca te-ai decis ca vrei sa faci parte din echipa noastra te rugam sa aplici cu CV-ul actualizat (romana)

CONSULTANT RELATII CLIENTI

Daca esti pasionat si Iti doresti un rol in retail iti oferim oportunitatea de a face parte din echipa noastra, ocupand pozitia de Consultant relatii clienti

 

Responsabilitati

Rolul central este de consultanta si vanzare in campanile noastre prin:

 

  • Preluarea comenzilor online plasate de clienti
  • Colectarea datelor si introducerea acestora in sistemul nostru  informatic
  • Informarea clientilor cu privire la fluxul de lucru in vederea obtinerii finantarii solicitate
  • Intelegerea nevoilor ,consilierea si comunicarea cu  clientii pe tot procesul de vanzare ,pentru a crea acestora o experienta de achizitie excelenta
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei

 

 

Cerintele postului

 

  • Studii superioare finalizate sau in curs (reprezinta un avantaj)
  • Experiență în vânzări și back office in domeniul financiar bancar (reprezinta un avantaj)
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows) – nivel mediu
  • Abilitati de persuasiune si comunicare
  • Gestionarea corecta a situatiilor printr-o atitudine cooperanta si o gandire analitica
  • Flexibilitate și adaptabilitate
  • Dorinta de invatare si dezvoltare profesionala

 

 

Beneficiile pe care ti le oferim

 

  • Training specializat si sesiuni periodice de refresh si coaching
  • Mediu de lucru placut cu oameni tineri, creativi si dinamici
  • Pachet salarial competitiv ce include salariu fix si schema de bonusare atractiva

 

 

Cautam oameni pasionati care sa ni se alature, dornici de a activa intr-un mediu competitiv si provocator , intr-o echipa alaturi de care oferim oportunitatea de invatare si de dezvoltare .

Astfel daca te-ai decis ca vrei sa faci parte din echipa noastra  te rugam sa aplici cu CV-ul actualizat (romana)

OFITER COLECTARE DEBITE

Cerinte

  • Studii superioare ( diploma licenta) de preferat economice sau juridice,
  • Experienta in sectorul financiar-bancar,
  • Experienta in colectarea creantelor, analiza, antifrauda minim 1 an,
  • Rezistenta la stres
  • Simt analitic si initiativa
  • Foarte bune abilitati de comunicare si negociere
  • Orientare catre client,
  • Cunostinte avansate in operare P.C. - MSOffice (Excel, Word, Internet)

 

Descrierea jobului

 

  • Contactarea telefonica a clientilor cu intarzieri fata de termenele de plata stabilite in contract,
  • Sesizarea / Investigarea suspiciunilor de frauda identificate in activitatea zilnica,
  • Colaboreaza cu toate departamentele companiei in scopul atingerii obiectivului individual, precum si a solutionarii  spetelor intalnite in activitatea de colectare,
  • Utilizarea tuturor istrumentelor de colectare (telefon, SMS, email, deplasari) in vederea realizarii targhetului.

 

 

Se ofera:

  • Pachet salarial atractiv ( parte fixa + variabila in functie de realizari),
  • Posibilitateadezvoltarii profesionale / cariera,
  • Posibiltati de promovare,
  • Angajare pe perioada determinata / nedeterminata in functie de profilul candidatului
  • Posibilitate program part-time pentru studenti si alte categorii profesionale,
  • Program de lucru in ture

 

INTERNAL AUDIT MANAGER

  • Managing the audit activity based on audit methodology and international standards to ensure timely completion of audits and related tasks.
  • Determination of process based audit universe and definition of audit plan in the Branch according to the approved risk based methodology including time budget and human resources.
  • Ensures the implementation of the approved annual audit plan and the timely satisfaction of the other audit demands selected by importance. Observes working disciplines and Internal Order Rule.
  • Performs audits on processes, documents results in audit reports, coordinates results with group audit function and communicates them to the respective managers.
  • Conducts the audits competently, objectively and impartially using auditing methods, procedures and means, following the provisions of the Internal Audit Manual, Charter, Group Standards in compliance with confidentiality and Banking secrecy
  • Ensures and supports regular and on-time follow-up of all audit recommendations implementation progress (including from external parties)
  • Ensures and supports timely and complete regular and ad-hoc reporting to the Boards, Management and to the regulatory bodies.
  • Participates and contributes to the update and preparation of audit procedures and methodology
  • Executes risk self-assessment of internal audit process. Identifies and reports to the hierarchic superior the events generating operational and reputational risk, according to internal regulations
  • Liaise with local management. Participates in budgeting process.
  • Complies with the confidentiality of the actions and information about the situation of the institution in whose possession is enteredTo carry out any other activity under instructions of the superior manager, Branch Manager and other boards within the TBI Group.

 

Descrierea jobului

  • University degree in economics or related; CAFR certified/member
  • 3-5 years of audit or related experience
  • Fluency in English
  • Good knowledge of bank processes and departmental or organizational structure
  • Understanding of risk’s definition, identification and mitigation
  • Good knowledge of regulatory framework
  • Excellent analytical skills
  • Excellent oral and written communication
  • Excellent knowledge of MS Word, Excel, PowerPoint and audit software (banking software is an advantage).
  • Ability to travel – 10 – 15 % of working time travel in countryside;

OFITER CONFORMITATE

  • Studii superioare economice sau juridice;
  • Experienta relevanta intr-o pozitie similara;
  • Certificare in domeniul conformitatii reprezinta un avantaj;
  • Cunoasterea reglementarilor BNR si a legislatiei in vigoare in domeniul conformitatii si cunoasterii clientelei;
  • Gandire logica si anticipativa, perseverență, atentie la detalii, o foarte buna organizare, excelente abilitati de comunicare, putere de concentrare si capacitate de sinteza;
  • Bune cunostinte de operare PC;
  • Limba engleza nivel avansat.

 

Descrierea jobului

  • Actualizeaza si completeaza politicile si procedurile de cunoastere a clientelei in scopul prevenirii spalarii banilor si finantarii actelor de terorism;
  • Participa la dezvoltarea/ implementarea politicilor si procedurilor interne in vederea asigurarii conformarii activitatii bancii cu legile, regulile si standardele interne si internationale aplicabile, inclusiv FATCA;
  • Este desemnat/a in relatia cu BNR si ONPCSB in vederea raportarii tranzactiilor cu numerar, externe si suspecte precum si in vederea monitorizarii si aplicarii regimurilor de sanctiuni financiare internationale;
  • Mentine legatura cu autoritatile si este desemnat sa reprezinte banca in cadrul ARB, in ceea ce priveste aspecte legate de conformitate, prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului;
  • Verifica implementarea procedurilor de cunoastere a clientelei in activitatea bancii;
  • Desfasoara activitati de training pentru personalul bancii in domeniul conformitatii, prevenirii si combaterii spalarii banilor si finantarii terorismului, in conformitate cu planul anual de instruire;
  • Monitorizeaza tranzactiile clientilor si acolo unde este cazul face analize si investigatii suplimentare in vederea intocmirii unor rapoarte de tranzactii suspecte;
  • Ofera consultanta angajatilor bancii in domeniul conformitatii, prevenirii si combaterii spalarii banilor si finantarii terorismului;
  • Gestioneaza activitatea de aplicare a sanctiunilor internationale de blocare a fondurilor
  • Pregateste si transmite in conditiile legii catre ONPCSB, rapoartele de tranzactii cu numerar si transferuri externe;
  • In baza solicitarilor primite de la ONPCSB si/sau alte autoritati colaboreaza cu unitatile Bancii in vederea obtinerii informatiilor solicitate; intocmeste si remite adresele de raspuns aferente, dupa obtinerea aprobarilor necesare;

ARHIVAR

  • Abilităţi în utilizarea calculatoarelor şi a altor echipamente informatice
  • Sa detina abilitati analitice si de rezolvare a problemelor
  • Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atentie la detalii
  • Orientat catre munca in echipa
  • Capacitatea de adaptare si implementare;

 

Descrierea jobului

  • Asigurarea derularii neintrerupte a activitatii companiei si a satisfacerii nevoilor clientilor interni prin livrarea documentelor solicitate
  • Arhivarea sistematica a documentelor companiei conform procedurilor si normelor de lucru interne
  • Arhivarea externa a documentelor la Iron Mounatin
  • Verificarea documentelor supuse arhivarii si intomirea borderourilor de ahivare
  • Intocmirea listelor de inventar pentru documentele care urmeaza a fi arhivate
  • Administrarea documentelor arhivate in vederea punerii lor la dispozitie catre structurile companiei care le solicita;

CONTABIL

  • Absolvent cu studii superioare;
  • Experienta de min. 1 an in Financiar – Contabilitate;
  • Cunostinte de Contabilitate aplicata societatilor financiare (IFN);
  • Microsoft Office-avansat, si experienta de lucru intr-un sistem informatic integrat ERP (de preferat Charisma, modul Credite si Contabilitate);
  • Persoana bine organizata, adepta a muncii in echipa, cu abilitati de comunicare;
  • Gandire analitica, atentie la detalii si atitudine orientata spre identificarea de solutii optime si eficiente;
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (scris).

 

Descrierea jobului

  • Realizeaza operatiuni financiar – contabile privind reconcilierea extraselor de cont de la bancile corespondente (alocare incasari, restituiri);
  • Reconcilierea conturilor interne de diversi debitori/creditori;
  • Inregistrari in evidenta financiar-contabila a companiei a cheltuielilor proprii, plati catre furnizori, alocari si urmarire bugete, verificarea/inregistrarea deconturilor de deplasare;
  • Intocmire rapoarte specifice.

Acest site foloseste cookies. Prin apasarea butonului OK, sau continuarea navigarii pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookies. Puteti modifica oricand optiunile privind cookies. Citeste mai mult